Leapșa: Jocurile copilăriei

Îi mulțumesc Dianei, de pe blogul Anddeea, pentru ocazia de a răspunde la aceste întrebări simpatice. :D

1. Un vis mare, mare?

Pe plan profesional, să devin jurnalist. Pe plan spiritual, să călătoresc peste tot (“I travel because life is short and the world is huge”), să fac voluntariat, astfel împărțind în jurul meu bucurie, zâmbete și împlinire (“Voluntarii nu sunt plătiți pentru că nu au nicio valoare, ci pentru că sunt de neprețuit) și să învăț să trăiesc fiecare moment al vieții din plin (“Visează ca și când ai trăi pentru totdeauna, trăiește ca și când ai muri azi).




2. De ce scrii?

Scrisul, la fel ca și cititul, mă reprezintă. Cu ajutorul lor reușesc să evadez din monotonia fiecărei zile și să trăiesc mai multe vieți în același timp. Consider că ambele mă ajută să îmi dezvolt creativitatea, să îmi conturez o personalitate unică și să reușesc să îmi susțin opinia ori de câte ori este nevoie.



3. Ce faci când plouă?

De obicei mi se face somn când plouă, însă prefer să parcurg o lectură plăcută, auzind pe fundal picăturile care se sparg pe asfalt. De asemenea, îmi place să privesc pe fereastră și să îmi pun tot felul de întrebări despre viață.



4. Cel mai amuzant film văzut?

Păii, toate comediile cu Jim Carrey mă amuză foarte tare și îmi plac la fel de mult, dar să spunem că “Yes Man”.



5. Dacă n-ai fi fost om, ce ți-ai fi dorit să fii?

Fluture :D



6. Cea mai faină zi pe care ai avut-o?

Aici chiar nu știu... fiecare zi a fost frumoasă în felul ei, drept pentru care nu pot să aleg una.

“Dă șansă fiecărei zile să fie cea mai frumoasă din viața ta.



7. Melodia pe care o asculți exagerat de mult zilele astea?

Hmm, nu am una anume pe care o ascult în continuu, însă vă las aici melodiile lui John Legend, care îmi dau o stare de bine de fiecare dată când le ascult:



8. De ce îți e cel mai frică?

De moarte



9. Viața pentru tine într-un cuvânt?

Iubire



10. De ce te uiți la filme?

Pentru că majoritatea mă ajută să mă dezvolt personal, să învăț din greșelile altora și să mă destind.

*Cum mi-a spus un prefesor: oamenii inteligenți învață din greșelile altora, oamenii proști nu învață nici măcar din greșelile lor.*


4 gânduri frumoase:

  1. Ce raspunsuri dragute! Ma bucur mult ca ai preluat leapsa, te mai cunosc si eu putin asa ^^ Si avem in comun mai multe chestii observ, printre care cele mai faine mi se par dorintele noastre de a calatori in jurul lumii si de a fi voluntare ^^ Eu am fost voluntara vara asta la un festival si a fost o experienta foarte placuta ^^ #hug

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, mă bucur și eu că avem lucruri în comun. Și eu am fost vara asta un fel de voluntar și mă duceam la cursuri de dezvoltare personală și sunt și la Crucea Roșie, dar momentan nu avem prea multe activități. Aș vrea să mă duc prin orfelinate, să mă joc cu copiii, chiar cred că ar fi o experiență frumoasă. :D Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Heei, Adina (sau Roxi, nu știu cum preferi să-ți spun), ce blog frumos ai! Îmi plac și răspunsurile tale de la acest tag și îți urez mult succes în continuare în tot ceea ce faci! :)
    Ajungând pe blogul tău, surprinderea mi-a fost și mai mare când am văzut că ai afișat link către blogul meu (The land of books). Îți mulțumesc mult pentru apreciere! Voi pune și eu link cãtre al tău mai târziu, asta dacă nu ai cumva ceva împotrivă. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heii. Mă bucur mult că îți place blogul :D Sigur că nu mă deranjează, chiar îți mulțumesc. Succes și tie în continuare, îmi place mult aspectul blogului, dar și conținutul recenziilor! Pupici :*

      Ștergere

Un produs Blogger.