Back to school (DIY Customized Notebook Covers)

Heii. >:D< După cum bine știți, începe școala, drept pentru care m-am gândit să-mi personalizez puțin caietele.

Am folosit o metodă simplă, și anume, am decupat imagini/texte din reviste și le-am lipit pe coperta caietului cu ajutorul lipiciului.




Astfel, avem nevoie de:
  • Un caiet
  • O revistă
  • Foarfecă
  • Lipici


Să trecem la treabă!

Aici am lipit imagini care, deși diferite, s-au îmbinat într-un mod cu totul plăcut:


Aici am tăiat imaginile în formă de triunghi și le-am lipit în ordinea în care vedeți mai jos, pe fundal lăsând culoarea caietului (Idee preluată de pe blogul Crafting G):


Aici am lipit posterul de la filmul „Cel mai lung drum” (Film care mie mi-a plăcut și pe care îl recomand, fiind o poveste de dragoste care începe când o cutie cu scrisori vechi îi îndrumă pe Luke și Sophia către descoperirea valorilor lor reale și a sensului real al iubirii). Alături de poster, am lipit câteva cuvinte care mi s-au părut semnificative pentru acesta:


Iar aici am pus aleatoriu pagini din revistă, ca mai apoi să lipesc peste citate și cuvinte motivaționale:


Având în vedere că o să folosiți destul de mult aceste caiete, vă sfătuiesc să vi le personalizați și voi după bunul plac, pentru a vă înfrumuseța puțin munca. Si poate, cine știe, o să se înfrumusețeze și materia pe care o conține caietul. *da, cum să nu* :))


Aștept păreri despre caiete și răspunsul la următoarea întrebare:

Voi ce așteptări aveți de la acest an școlar și ce obiective vă propuneți?

8 gânduri frumoase:

  1. BAC! Și admitere. O să am un an plin, dar o să muncesc! :) Pupici, să ai un an școlar frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waa, mult mult succes! Sunt sigură că o să intri acolo unde îți dorești. (Bănuiesc că la medicină)
      Mersii, pupici.

      Ștergere
  2. Am facut si eu al doilea caietel (http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/2015/09/diy-back-to-school-1.html) mi se pare super cute si abia astept sa mai fac cateva <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să mă uit imediat cum ți-a ieșit și ție. E într-adevăr un model super, simplu, dar frumos. :3
      Și eu abia aștept să mai fac. :D
      Succes la școală!

      Ștergere
  3. Ai realizat un colaj frumos pe copertile caietelor! Felicitari!

    http://thesecretofcolors.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super 😊 o sa imi fac si eu asa caietele .bravo :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.