Amintiri din vară

Heya! Încercând să nu mă gândesc la faptul că mâine începe școala, vă voi prezenta pe scurt cu ce mi-am ocupat eu timpul vara aceasta.

A fost o vară chiar frumoasă și relaxantă. Într-adevăr, fiind prima vară pe care se presupunea că o voi petrece cu noii mei colegi, am avut așteptări destul de mari, crezând că o să ieșim în fiecare zi, că o să încercăm împreună lucruri noi...

Dar nu, aproape toată vara majoritatea colegilor mei n-au dat niciun semn, drept pentru care m-am hotărât să fac voluntariat. Bine, n-a fost chiar voluntariat, m-am dus la niște cursuri de dezvoltare personală, unde am întâlnit niște oameni extraordinari și unde m-am simțit foarte bine.

Chiar mi-au fost utile cursurile și vă sfătuiesc și pe voi, dacă aveți ocazia, să mergeți la astfel de activități. Eu am învățat în urma lor:
  • cum să mă exprim mai bine în public (îmi place foarte mult să relaționez cu oamenii, drept pentru care am vrut să mai învăț câte ceva despre asta)
  • că trebuie să-mi urmez visurile, indiferent de părerea pe care o au cei din jur
  • să îi apreciez mai mult pe cei din jur, dar mai ales, pe mine
  • să am mai multă încredere în mine
  • să am zâmbetul pe buze mereu
Am descoperit că este extrem de important să stai în jurul unor oameni care te încurajează în mod constant. Astfel, am întâlnit niște traineri geniali, care nu m-au criticat niciodată când mi-am exprimat părerea, ba chiar m-au încurajat să mai fac asta.

În cadrul cursurilor am avut parte de tot felul de joculețe, dar preferatul meu a fost acesta: am format mai multe cercuri a câte 5 oameni, iar în mijlocul fiecăruia a stat o persoană. Aceasta a stat cu ochii închiși, în timp ce ceilalți se învârteau și îi spuneau fraze încurajatoare, de genul acesta: “Ești fericit/ă!”; “Ești încrezător/oare!”, “Ești pozitiv/ă!” etc.

Vreau să vă spun că m-am simțit excelent după, simțeam că am puterea să fac orice, iar faptul că am stat cu ochii închiși și am auzit voci în jurul meu, m-au făcut să cred că e de fapt vocea din capul meu, drept pentru care, mi-am dat seama că pot să fac și singură acest exercițiu, pentru a mă încuraja, pentru a-mi da încredere în propria persoană.

Alt lucru care mi-a mai plăcut a fost că fiecare dintre noi avea lipit pe perete un pliculeț, iar la sfârșitul unui curs ne-am pus unul altuia câteva cuvinte frumoase în acestea.



Mi-am făcut niște prieteni minunați, cu care am ajuns să ies și în afara cursurilor. Într-o zi, am avut parte de o activitate interactivă. Am format 2 echipe, fiecare dintre noi având o foaie cu aceleași cerințe, care aveau un punctaj diferit în funcție de dificultate. Pe foaie erau niște provocări, la care m-am amuzat foarte tare, și țin să vă spun că echipa noastră a câștigat. *yay*



Tot cu ei am ieșit într-o zi la picnic, unde am vorbit, ne-am jucat cărți, am râs, am cântat și bineînțeles, am mâncat :)) – pe scurt, ne-am simțit bine.

Așa, deja am zis prea multe despre această comunitate... m-am înscris și la Crucea Roșie, dar nu am făcut mare lucru. Într-o zi am avut o activitate numită “Banca de alimente”, prin intermediul căreia am interacționat cu oamenii și i-am îndemnat să doneze alimente pentru familiile nevoiașe. La sfârșitul zilei am observat că am strâns un număr considerabil de alimente, așa că m-am bucurat că am putut să ajut.

Alături de colegi am fost la water park, pentru că ne-au dat niște carduri gratis de la liceu *muhahaha* A fost prima oară când am mers aici, pentru că încerc să le evit destul de mult, având în vedere că nu știu să înot și că îmi e puțin frică de apă. Dar m-am distrat extraordinar de tare, m-am dat în tot felul de tobogane... Cel mai mult mi-a plăcut că aveam colace duble și prindeam viteză mai mare. :D Bine, era și să mă înec, când am făcut trenulețul și am luat proasta decizie să fiu eu prima din șir, dar e ok, sunt vie. :))

Într-o zi am fost cu un autobuz cu două etaje, experiență pe care aș repeta-o cu drag. Nu plănuisem să facem asta, însă l-am văzut, am alergat după el și așa am ajuns să ne plimbăm prin minunatul București în el (evident, am stat sus). Bine, la un moment dat mă ridicasem și mi-a venit o creangă în cap, dar din nou, e ok. :))

Ce-am mai făcut... am fost la Escape Room (aveți aici detalii despre această experiență).

Am fost într-un pub de-a dreptul genial... până și meniurile mi-au plăcut, ele luând forma unor serviete:


Am fost prin Frumușani, la colega mea de bancă, și când m-am întors acasă mi-am dat seama că am devenit mai frumoasă. Haha, glumesc… am petrecut moment frumoase, am aprins lampioane... :D


Am fost la mare (unde am prins aproape jumătate din răsăritul de soare), la Piatra Neamț și la bunici (în Iași) alături de părinți, unde nu pot să zic că m-am distrat foarte tare, însă m-am relaxat.



Apoi am fost la Las Fierbinți, fiind atât de aproape de București și vrând neapărat să văd barul în care s-a filmat serialul. În a 8-a îl vizionam destul de des și râdeam mereu cu colegii, așa că am zis “de ce nu?”.


Vara asta mi-am sărbătorit și ziua de nașteree (aleluia, am făcut 15 ani... oricum majoritatea colegilor credeau că am mai mult, dar da, oameni buni... sunt cea mai mică din clasă și m-au dat ai mei de la 6 ani la școală – mulțumesc de înțelegere). :))

Waa, cât am putut să scriu despre mine. Mai aveam câteva detalii, dar nu, gata, v-am plictisit destul cu povestea mea de viață, pe care țin să menționez că am scris-o la 5 dimineața *da, n-am somn*

Voi cum v-ați distrat vara asta și care e cea mai frumoasă amintire pe care ați dobândit-o odată cu ea?

0 gânduri frumoase:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.