Cum ar fi dacă...?

Cum ar fi dacă am arunca mai multe zâmbete și vorbe bune în jurul nostru?

Cum ar fi dacă, atunci când ne-ar plăcea ceva la o persoană, i-am spune asta? Credeți că se va simți prost că i-ați făcut un compliment? Cu siguranța nu vă va mulțumi, nu s-ar simți apreciată și bine în corpul ei, ci vă va arunca niște cuvinte jignitoare, vrând să nu vă mai aibă prin preajmă.

Cum ar fi dacă, atunci când am ieși cu o persoană, am uita de existența telefonului? Ei bine, vom avea parte de câteva întrebări despre cum ne simțim, cum mai suntem, ce realizări avem, ce obiective ne-am propus, la care nimeni n-ar vrea vreodată să răspundă. De asemenea, să pui întrebări la rândul tău și să aflii o poveste de viață, din care ai putea să înveți câte ceva? Nu, în niciun caz, mai bine ne-am juca ceva pe telefon ori am vedea ce a mai postat cineva de a cărui existență nici măcar nu știam.

Cum ar fi dacă ne-am petrece timpul descoperindu-ne aptitudinile și pasiunile? Hmm, nu... timp pierdut degeaba, mai bine intrăm puțin pe facebook.

Cum ar fi dacă n-am mai critica și judeca viața altora? Oh, Doamne... cum a putut să-mi treacă întrebarea asta prin cap? E foarte frumos și firesc să comentăm viața unor oameni, fără să știm ce se află în sufletul lor și prin câte au trecut până la acel moment.

Cum ar fi dacă ne-am suna acum persoanele dragi nouă și le-am spune cât de mult ținem la ele? Evident, se vor supăra, deoarece le-am stricat ziua cu câteva cuvinte de apreciere.

Cum ar fi dacă, în loc să deschidem televizorul, am deschide o carte bună? Nu, eu una prefer să aflu cine a mai divorțat de cine, ori cine a înșelat pe cine, cu siguranță mă vor ajuta informațiile pe viitor.



Cum ar fi dacă ne-am cere scuze mai des, am renunța la orgoliu și am ierta pe cine credem că merită cu adevărat că trebuie să facă parte din viața noastră? Dar de ce să-mi cer eu scuze, să-și ceară acea persoană prima scuze, altfel nici nu mă gândesc să o iert.

Cum ar fi dacă ne-am trăi visul și am face ceea ce ne place cu adevărat? Pun pariu că toți vrem contrariul, căci e frumos să nu faci ceva cu plăcere.

Cum ar fi dacă am ajuta pe cineva, fără să ne așteptăm la ceva în schimb? Asta-i culmea, dacă nu câștig ceva material, degeaba, doar nu mă va bucura să văd că persoana pe care am ajutat-o zâmbește și nu știe cum să-mi mulțumească.
.
Ei bine, cred că ați prins ideea și sper să-mi înțelegeți ironia.

Aștept comentarii din partea voastră despre cum vi s-a părut postarea și, bineînțeles, dacă ați mai adăuga ceva pe listă, căci acestea cu siguranță sunt doar câteva dintre lucrurile pe care ar fi frumos să le schimbăm la noi.

Pace!

4 gânduri frumoase:

  1. Ar fi bine daca am face aceste lucruri 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță. Mulțumesc că ai trecut pe blogul meu, te mai aștept. >:D<

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Sigur, doar că, din păcate, puțini dintre noi fac cele enumărate. Măcar să fim noi excepțiile. :D

      Ștergere

Un produs Blogger.