Bookmarks

Cum îmi place să fac lucruri handmade, am zis să realizez și câteva semne de carte...
Îmi plac la nebunie și abia aștept să fac și altele! Sper să vă placă și vouă la fel de mult. :D





Vouă cum vi se par? Vreți să mai postez poze cu semne de carte?

Între timp vă las cu o melodie relaxantă și încărcată de sensibilitate, al cărei solist (Michael Bolton) îmi place foarte mult:


Vă îmbrățișez cu drag!

10 gânduri frumoase:

  1. Ce frumoase suuuunt ♡ Ti-au iesit foarte fain, felicitari. Mai vrem postari cu semne, Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe!
    http://thesecretofcolors.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. :D O să intru și pe blogul tău să văd ce minunății ai mai pus pe acolo.

      Ștergere
  3. Ti-au iesit foarte frumos, imi plac mult ^^
    Si eu fac chestiute handmade mai nou si zilele trecute am realizate niste semne de carte prin tehnica decoupage si cred eu ca au iesit dragut, poate fac si o postare cu ele, dar zilele astea imi este putin lene sa scriu :))
    Astept si alte viitoare proiecte! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeesc. :D
      Așteptăm să vedem postarea cât de curând. <3
      Cu siguranță o să mai fac și altele, pupicei!

      Ștergere
  4. Super, Doamne, eu n-aș avea răbdare! Îs foarte drăguțe, felicitări. Eu fac colecție! :)) Am o groază, dar nu handmade, ci semne care mai erau în cărți și stuff like that.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeesc, Andrei! Legat de răbdare, depinde dacă îți place și pui suflet în ce faci. Eu la chestii handmade am toată răbdarea din lume. Știu că am făcut o geantă din reviste și am stat la o bucățică extrem de mică din ea vreo 2 ore, dar tot nu m-am lăsat :))
      În schimb, la unele chestii nu am așa multă răbdare, probabil pentru că nu-mi plac (gen să-i învăț pe ai mei să umble pe smartphone... oribil!) :))
      Sper să-ți mărești colecția! :D

      Ștergere

Un produs Blogger.