Cărți în ton cu toamna

Hi, guys! *.* Pentru că tot la ce mă pot gândi este anotimpul toamna, am zis să fac o postare cu câteva cărți care mă duc cu gândul la toamnă. O să mă ghidez doar după copertă, așa că să nu vă așteptați ca acțiunea să se petreacă în acest anotimp. Mie îmi place la nebunie toamna, mi se pare atât de călduroasă și de sinceră. Iubesc frunzele căzute pe jos, iubesc mirosul de ploaie, iubesc vibrația pe care o simt în aer în acest anotimp. 


Și cum nu există toamnă fără cărți, eu zic să-i dăm drumul:

Editura Trei





Oh, aici e simplu să-mi justific alegerea: cafea + cărți = toamnă. Deși eu nu beau cafea, îmi place la nebunie mirosul ei și mi se pare că e atât de în ton cu toamna! Pentru mine, o ciocolată caldă, vă rog!












Bine, poate că trebuie să mai adaug ceva: cafea + cărți + gogoși = toamnă. Nu știu de ce, am o oarecare impresie că gogoșile sunt atât de bune toamna. Bine, să fim serioși, ele sunt bune oricând, dar toamna, alături de o cafea/ciocolată caldă, mi se par bestiale. Asta poate pentru că ies poze de Instagram drăguțe. :))












Oh, coperta asta mă duce atât de mult cu gândul la toamnă! Asta numai din îmbrăcămintea tipei din imagine, dar parcă și din expresia feței sale care îmi exprimă nostalgie.







Editura Art (YoungArt)





Oh, cât de frumoasă poate să fie coperta asta! Copacul e cel care mă duce cu gândul la toamnă, dar oricum întreaga copertă mi se pare că e pictată cu culori specifice anotimpului.








Editura Humanitas






Vai, câtă căldură îmi transmite coperta asta! Aș vrea chiar în acest moment să stau pe acel scaun și să contemplez natura.












Oh, și coperta asta cât de mult îmi place! Pentru un cuplu, toamna mi se pare anotimpul perfect. Mi se pare atât de romantic să stai alături de partenerul tău pe o bancă izolată de lume, unde voi sunteți centrul universului și unde natura completează perfect tabloul creat.











Chiar dacă pe fundal vedem munții înzăpeziți, pe mine cu gândul la toamnă mă duce această copertă. Îmi place la nebunie pădurea cu nuanțe diferite de verde, dar mai ales rulota. Eu sunt obsedată de rulote și mereu mi-am dorit să călătoresc cu una, iar toamna mi se pare că e anotimpul care te îndeamnă la aventură.








Cam asta a fost lista mea, sper că v-a plăcut și că v-a inspirat. Pe voi ce cărți vă duc cu gândul la toamnă? Ați citit vreo carte prezentă în acest articol sau vă place vreo copertă în mod special? Aștept comentariile voastre. Până atunci, vă îmbrățișez taree taree de tot! >:D<



                                Cu drag,   

6 gânduri frumoase:

  1. Ce dragut! Cărtile vechi, cu pagini îngălbenite si mirosul lor specific imi aduc aminte de toamna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, da, chiar că! Mersi de trecere, o zi minunată îți doresc! *.*

      Ștergere
  2. Roxiii! Am revenit și eu după câteva săptămâni bune în care nu am postat. :D
    Ce cărți superbe! Am auzit de câteva care mi se par superbe, mai ales după copertă. Toate par a fi potrvite pentru o zi melancolică de toamnă! Mie-mi aduc aminte de toamnă cărțile în care protagoniștii sunt copii, nu știu de ce. Mai ales dacă citesc acea carte în vară, imediat mă gândesc la toamnă. Poate pentru faptul că în fiecare început școlar, noi elevi, copii micuți și zglobii, își încep viața la școală. ^^
    Frumos articol! Lecturi frumoase! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dariaa, ce mă bucur să te revăd activă! Să știi că eu nu m-am gândit la asta până acum, dar acum că ai spus-o tu, îmi dau seama că și pe mine mă duc cu gândul la toamnă cărțile în care sunt prezenți copilașii. Bine, eu acum îmi imaginez o poveste tristă a unui copilaș, nu știu de ce. Probabil pentru că mie toamna îmi exprimă foarte multă nostalgie și dorință de afecțiune. Dar iubesc atmosfera asta, chiar dacă pare una mai tristă. Mi se pare în același timp că e anotimpul perfect în care să meditezi și să-ți dai seama care sunt adevăratele valori în viață.

      Îți mulțumesc din suflet, lecturi frumoase și ție! >:D<

      Ștergere
  3. Primele trei efectiv în lista mea de când au apărut! :)) Iar de la ultimul autor am citit „În aerul rarefiat”, chiar a meritat, ți-o recomand cu drag (e o poveste după un caz real). Îmi plac enorm chestiile de genul, topuri, recomandări, pentru că știu ce să mai adaug în nesfârșitul Wishlist. Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, e de ceva timp pe lista mea "În aerul rarefiat" și știu că am citit și recenzia pe blogul tău și m-a părut super interesantă. Sper s-o citesc și eu. :D Pupiceei!

      Ștergere

Un produs Blogger.