Ce cărți vreau să citesc în 2017 #wishlist

Nu obișnuiesc să fac liste de genul ăsta, pentru că de obicei citesc ce consider pe moment că e mai ok/ce mai apare/ce mai am prin bibliotecă, dar mi-am dat seama că unele cărți ar trebui să aibă prioritate, pentru că le-am amânat de prea mult timp. E vorba de cărțile alea pe care le ai de atâta timp pe wish list, dar pe care nici acum nu le-ai citit. Mi-am dat seama că de unele aș putea foarte ușor să fac rost, așa că, prin lista asta, sper să mă ambiționez să le și citesc și, de ce nu, să vă inspir și pe voi și, poate cine știe, să vă apucați și voi de vreuna din lista mea. Sunt multe cărți pe lista mea, însă o să le aleg strict pe acelea de care știu că aș putea să fac rost.

Nu știu cât de relevant ar fi să pun la fiecare descrierea, pentru că ar fi un articol imens, așa că, apăsând pe imaginea cărții, puteți să ajungeți pe Goodreads fix la cartea menționată de mine și să citiți acolo descrierea și chiar și câteva păreri.




Editura Polirom

Îmi plac la nebunie cărțile publicate la editura asta, însă pe cele din categoria top10+ n-am apucat să le citesc.



Editura Trei

Am citit destul de multe cărți de la Editura Trei, fiind una dintre preferatele mele, însă mai am câteva pe care mi le-aș dori:


Editura Epica

Îmi place din ce în ce mai mult editura asta, iar câteva cărți de aici chiar aș vrea să le citesc anul acesta:


Editura Humanitas

Îmi place foarte mult și această editură, deși nu pot să spun că am citit atât de multe cărți publicate aici. Tocmai de aceea, cred că a venit momentul să mai încerc câteva:


Editura YoungArt

Îmi plac tare mult cărțile publicate la YoungArt, mi se par ideale pentru vârsta mea, așa că iată ce aș vrea să citesc anul acesta:


Editura Arthur

Deși are în special cărți pentru copii, asta e tocmai ce-mi place la editura asta: chiar dacă sunt mai puerile, mi se pare că au niște învățături frumoase și îmi oferă momente de relaxare inedite.


Editura All

Sinceră să fiu, nu mă dau în vânt după această editură, însă iubesc faptul că apar multe cărți scrise de Cecelia Ahern și Guillaume Musso și cum nu le-am citit încă pe toate de la ei, iată ce aș vrea să parcurg anul acesta:


Editura Litera

Nu pot să spun că urmăresc îndeaproape activitatea acestei edituri, însă am câteva cărticele în bibliotecă pe care chiar aș vrea să le citesc:


Editura Leda

Nu obișnuiesc să citesc cărți de la această editură, dar acestea îmi fac cu ochiul:



Acestea sunt cărțile pe care ba le-am amânat, ba au apărut recent și sunt curioasă de ele, însă credeți-mă că lista e mult mai lungă! Timp să-mi fac și plăcere să am să le citesc! :D Voi ce cărți vreți să citiți din lista mea sau în general, anul acesta/ați citit vreo carte din cele menționate/ce îmi recomandați? *Deloc multe întrebări*


32 gânduri frumoase:

  1. Si eu imi doresc O mie noua sute optzeci si patru, cele doua de Cecelia Ahern le-am citit, PS.Te iubesc e musaaai sa o citesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit că-i foarte bună "O mie nouă sute optzeci și patru". Ahh, știu, mă țin de ceva timp s-o citesc și e ciudat că am mai citit cărți de la autoare, dar fix pe asta n-am citit-o. :))

      Sper să reușești să citești cărticica! *.*

      Ștergere
  2. Frumoasa lista. O parte dintre cartile mentionate si ey vreau sa le citesc anul acesta. Sper sa reusesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sunt sigură că cel puțin o parte din ele o să reușești să le citești; baftă și spor la citit! >:D<

      Ștergere
  3. Și eu am zis că-mi fac o listă cu cărțile pe care le tot amân, mai ales că acum sunt liberă.
    Am și eu câteva cărți de aici pe care le am în bibliotecă.

    Succes! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar mi se pare utilă o listă de genul ăsta, parcă îți dă o oarecare motivație de a și citi cărțile respective.

      Mult succes și ție, Alexandra, pupici! :*

      Ștergere
  4. Colecţionarulll <3 (nu vreau să încep iar cu compunerile mele despre cât de mult iubesc cartea aia lol)
    Şi memoriile unei gheişe a fost foarte frumoasă.
    Lecturi plăcute! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, despre "Colecționarul" am auzit păreri și păreri, însă mie îmi pare o carte foarte bună. Abia aștept s-o încerc! :D Cât despre "Memoriile unei gheișe" am auzit numai păreri bune și oricum mi se pare foarte interesant subiectul.

      La fel și ție, pupici! *.*

      Ștergere
  5. Memoriile unei gheișe este superbă. M-a prins de la primele rânduri însă cartea Portretul lui Dorian Grey am început-o de câteva luni și încă nu am terminat-o. Probabil din cauză că nu e pe stilul meu.. Cel puțin începutul e plictisitor :)) și dacă mi-e greu să trec de început o las baltă. Mulțumim pentru că ai împărtășit cu noi lista ta de lectură. Știu unde să vin dacă rămân în pană de idei:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am auzit că-i foarte frumoasă. Sinceră să fiu, "Portretul lui Dorian Grey" nu pare nici genul meu, însă vreau să o încerc, sunt curioasă dacă totuși o să mă prindă. Da, mi s-a întâmplat și mie să nu pot să trec de început și să prefer să o las baltă.

      Cu mare drag! Mă bucur că îți plac cărticelele pe care le-am ales! ^.^

      Ștergere
  6. Și wishlist-ul meu e kilometric :)) Cărticelele din colecția Top 10+ sunt absolut superbe! Am vreo 3 sau 4 prin bibliotecă și îți recomand și „Sinuciderea fecioarelor” pe care am adorat-o ^.^ Youngart a devenit preferata mea și cred că 80% dintre cărticelele pe care mi le voi achiziționa anul acesta vor fi de la ei XD

    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uu, o văzusem, dar nu m-am interesat de ea. O să mă uit să văd despre ce e vorba. :D Oricum, de la top 10+ vreau să am multe căărți, mi se par așa drăgălașee și au niște subiecte super.

      Daa, Youngart e o editură genialăă. Chiar azi m-am apucat de "O lume fără tine" la liceu și m-a captivat de la primele pagini. :D

      Ștergere
  7. Am auzit unele titluri. M-aş bucura să citesc pe aici o recenzie a cărții "Idiotul" :)
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihii, chiar sunt curioasă cum mi se va părea. M-am ferit mult timp de ea și în general de Dostoievski, crezând că nu-i momentul potrivit să o citesc, însă merită să o încerc măcar.

      Mulțumesc, la fel și ție! >:D<

      Ștergere
  8. Chiar trebuie să citești cea scrisă de Gulwali. Mie mi-a plăcut foarte, foarte mult. Merită într-adevăr.
    Mie îmi plac tare mult cărțile de la ALL, am găsit autori pe placul meu la această editură și sunt multe cărți publicate/traduse de ei pe care vreau să le citesc.
    Și „Să ucizi o pasăre cântătoare” e una dintre cele mai frumoase cărți citite în 2016 și-n toată viața mea, e genială! Merită, să știi!
    Cărțile de la Humanitas arată atât de bine și, să știi, am impresia că a lor coperți se potrivesc și cu poveștile cărților. Sper să citesc și eu mai multe cărți de la ei! :D
    Toate editurile menționate de tine au cărți frumoase, da. Și aproape toate cărțile menționate de tine mi-ar plăcea să le citesc și eu! Sper să ajungi să le citești pe toate anul ăsta! :D
    Eu vreau să fac o listă pentru 2017, n-am reușit încă dar sper s-o pot face zilele astea.

    Pupici și lecturi frumoase, Roxi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, știu că ție ți-a plăcut foarte mult cartea scrisă de Gulwali și am zis că trebuie să o încerc și eu.

      Sinceră să fiu, eu m-am uitat pe la cărticelele lor și nu m-au atras foarte multe, însă poate o să mai văd recenzii la tine și mă răzgândesc în privința unora pe care nu consideram că merită să le citesc. :D

      Ah, trebuie să ajungă zilele astea la mine "Să ucizi o pasăre cântătoare" și sunt din ce în ce mai curioasă să văd cum e.

      Daa, sunt superbe coperțile de la Humanitas, cred că sunt preferatele mele! <3

      Sper să îți faci puțin timp să realizezi o listă de genul ăsta și, evident, să reușești să citești cărțile pe care le ai în plan. Asemenea, Simina, te îmbrățișez cu drag! ^^

      Ștergere
  9. O listă foarte drăguță, cu niște cărți minunate! Am citit doar două dintre ele, dar, majoritatea pe care le ai tu pe listă, le am și eu. Sunt foarte curioasă dacă îți vor plăcea aceste cărți. Abia aștept recenziile tale! ♥ Sunt foarte entuziasmată pentru „...Să ucizi o pasăre cântătoare”. O am în bibliotecă și sper să o citesc curând. ^-^

    Îți doresc mult spor în a-ți îndeplini dorința, de a citi aceste cărți! Eu încă nu mi-am întocmit o listă, dar ar trebui să o fac. :D

    Lecturi frumoase, Roxi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihii, mă bucur tare mult că-ți place lista. Cel puțin cele de la Polirom cred că sunt și un must-read, așa că se află pe lista multora.

      Și eu sunt super entuziasmată de ea, am primit-o ieri și sunt curioasă să văd cum e. :D Îți mulțumesc, Daria, sper să reușești să citești și tu tot ce-ți propui! Pupiceei! *.*

      Ștergere
  10. Hmm, din ce ai tu aici pe listă am citit câteva, pot să zic că ”Oamenii fericiți citesc și beau cafea” este foarte frumoasă, părerea mea e că se merită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit păreri și păreri despre cartea asta, însă vreau să o încerc, ca să-mi formez propria opinie. Mulțumesc de recomandare și bine ai venit pe blog! >:D<

      Ștergere
  11. Hi! Din ce ai tu în listă am citit: Să ucizi o pasăre cântătoare (am împrumutat-o de la o profă şi a fost super. Mi-am cumpărat-o şi eu şi am să o recitesc în apropierea verii, deoarece acţiunea cărţii îmi provoacă dor de vară şi mai e un semestru întreg de liceu :))) ), Pădurea norvegiană (n-am putut să o termin, mi-a plăcut, dar cred că nu este timpul pentru ea).
    De la Carlos Ruzin Zafon am citit "Marina" şi mi-a plăcut mult, ţi -o recomand cu drag.
    Memoriile unei gheişe şi Jurnalul Annei Frank sunt ambele cărţi "grele", din mai multe puncte de vedere. Mi-au fost pe plac ambele! Nu trebuie să le ratezi :D
    "O lume fără tine" am văzut-o pe la liceu, şi-au cumpărat-o mai mulţi colegi, nu prea mă atrage şi nu-mi este pe plac format cărţilor din colecţia "youngart".
    "FanGirl", am înţeles că este mai mult pentru fete, aşa că am tăiat-o de pe listă.
    Aş vrea să încerc şi eu ceva de la Musso şi Ahern *.*
    De asemenea, aş vrea să încerc "Ne-am ieşit cu toţii complet din minţi" şi "Ultimii martori". De la Leda nu văd nimic interesant :((
    Pe lista mea mai am şi "1984" de Orwell, Ferma Animalelor tot de el, Mic dejun la Tiffany, Colecţionarul, Umbra vântului, Oamenii fericiţi citesc şi beau cafea, Îţi voi dărui soarele, mai pe scurt aproape toată lista ta :))
    Mă bucur că am trecut pe la tine, lecturi plăcute! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Helăău! Da, știu că ție ți-a plăcut foarte mult "Să ucizi o pasăre cântătoare" și în general am auzit că-i foarte bună cartea.

      Mulțumesc de recomandare, n-am auzit de "Marina", însă o să caut să văd despre ce e vorba.

      Da, clar nu trebuie să le ratez. Pur și simplu am un sentiment că o să-mi placă. "O lume fără tine" tocmai am terminat-o și să știi că-i mișto, pe mine m-a prins. "Fangirl" într-adevăr, e cam de fete. Cecelia Ahern nu știu cât ți-ar plăcea, dar pe Musso trebuie să-l încerci, mie îmi place mult cum scrie!

      Haha, mă bucur să văd că avem aproape aceleași gusturi. Sper să reușești să citești tot ce-ți propui, lecturi frumoase! Și eu mă bucur tare mult că ai trecut pe aici! >:D<

      Ștergere
  12. Ce de carticele bune ti-ai propus sa citesti! Sper sa ai tot timpul anul asta sa te bucuri de ele!
    Trebuie sa citesti Ghici cine moare primul pentru ca e minunata. O ador.
    Ai facut o lista minunata in care se regasesc multe carti pe care vreau si eu sa le citesc, iar numai bine ca am de unde sa ma inspir pentru cartile de la editura All. D-abia astept sa-ti vad recenziile pentru a ma convinge 100% sa le citesc si eu! Lectturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaii, mă țin de atâta timp s-o citesc! Am citit "Ghici ce-i în cutie" și mi-a plăcut la nebuniee. Acum nici nu știu sigur care-i ordinea, că îmi zicea cineva că ăsta ar fi al doilea volum, dar nici nu mai contează. :))

      Mă bucur tare mult că-ți place lista, abia aștept să revin cu recenziile! Lecturi frumoase și ție! >:D<

      Ștergere
  13. Oho, multe cărți îți fac cu ochiul! Și eu am listă (mare) de cărți pe care aș vrea să le citesc în acest an, însă nu am realizat-o încă. Sper ca până la final de lună să o pun în aplicare (cu întârziere).
    Am și eu în plan (pentru someday): Memoriile unei Gheișe, alte cărți de Cecelia, orice de Murakami și Dansatoarea de Kabuki (o am). :D
    Sper să îți ofere ispirație/motivație această listă. ^_^ Lecturi plăcute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihii, și mie mi-a luat ceva până când am și făcut lista, dar mi-am dat seama că mă ajută chiar foarte mult, mai ales în ceea ce privește sponsorii. De obicei stăteam și luam site-urile lor la analizat de fiecare dată, dar acum știu sigur ce să le cer.

      Știu că ție îți plăcea Murakami și chiar aș fi pus mai multe cărți de-ale lui pe listă, dar am zis mai întâi să văd ce impresie îmi lasă stilul său.

      Îți mulțumesc și abia aștept să văd și lista ta, pupici! *.*

      Ștergere
  14. Am citit mai multe dintre cărțile de la tine de pe wishlist și nu e niciuna pe care n-aș recomanda-o, deși „Pădurea Norvegiană” cred că ar fi mai bine s-o lași pe mai târziu, e greoaie și pe alocuri vulgară, cu sex mult prea explicit. Recomand în schimb „În căutarea oii fantastice” de Murakami, mie mi s-a părut mult mai bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, chiar e bine să aflu asta; auzisem că e mai greoaie, însă de vulgaritate nu știam. De obicei nu-mi place să citesc cărți de genul ăsta, așa că o să-ți ascult sfatul și o s-o las pe mai târziu.

      Waa, ce drăguț sună, o să mă interesez de ea, mulțumesc de recomandare! >:D<

      Ștergere
  15. Să știi că am citit câteva de mai sus, cele de Aleksievici îs superbe, „Îți voi dărui soarele” e printre preferatele mele, iar Kate Morton e incomparabilă! Câteva sunt și în lista mea. Lecturi frumoase, Roxi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, abia aștept să le încerc și eu! Știam că ție îți place Kate Morton și anul ăsta clar trebuie să încerc și eu ceva de la ea.

      Lecturi frumoase și ție, Andrei, pupiceei! >:D<

      Ștergere
  16. "Sa ucizi o pasare cantatoare" - cartea este mai buna cum mult fata de ecranizare, chit ca a luat Oscarul (pentru cel mai bun film cred) in '62. "Padurea norvegiana" este o opera de arta, ca de altfel multe dintre cartile acestui mare scriitor japonez. Va recomand si "Kafka pe malul marii" ori "Cronica pasarii arc". Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am reușit să citesc "Să ucizi o pasăre cântătoare" și nu mă așteptam să-mi placă așa mult. Mulțumesc frumos pentru recomandări, cu siguranță le voi trece pe listă!

      Asemenea, să ai o duminică excelentă! *.*

      Ștergere

Un produs Blogger.