Spring Flowers Book Tag

Pentru că floricelele ne bucură privirea și ne mângâie mirosul, m-am gândit să fac un tag primăvăratic, plin de flori, de voie bună și, evident, de căăărți. Tag-ul l-am preluat de pe blogul Books and Drinks, însă de data asta am ales să traduc „cerințele




Dacă vreți să citiți recenziile cărților prezentate, dați click pe imaginea cu cartea despre care vreți să aflați mai multe:

Narcisă – O carte despre o iubire neîmpărtășită


N-am citit nicio carte de acest fel, pentru că într-un final personajele ajung să-și exprime sentimentele, însă am ales cartea asta pentru că la început lui Logan îi este frică să-și exprime sentimentele față de Elizabeth, căci ea nu știe motivul pentru care bărbatul a căutat-o, iar adevărul ar putea să doară. *Vă recomand și filmul dacă vreți să vă relaxați și să aveți parte de o poveste frumoasă de dragoste*

Degețel – O carte pe care te-ai prefăcut că ai plăcut-o


Știu că după ce o citisem mă mai întâlneam cu câteva persoane cărora le-a plăcut la nebunie cartea și instictiv îmi venea să spun că și mie mi-a plăcut. Gândindu-mă mai bine, mi-am dat seama că nu mi-a plăcut și că nu e genul de carte care să mă atragă.

Liliac – O carte despre prima iubire


Ahh, cât mi-a plăcut cartea asta! E despre prima iubire din adolescență, iar personajele sunt atât de dulci și simpatice, am adorat fiecare replică a lor!

Zambilă – O carte cu un final trist



Deși finalul e previzibil, precizându-se de la început cât timp mai are Oscar de trăit, parcă încă speram la o schimbare de situație, speram ca acest suflet pur și minunat să mai rămână puțin pe pământ. L

Bujor – O carte care te-a făcut să te simți rușinat/ă


Pentru că nu știam ce altceva să aleg, m-am gândit să precizez cartea asta. Nu m-am simțit deloc rușinată citind-o, ci mai mult m-a făcut să mă simt prost că eu n-am făcut nimic interesant cu viața mea până la 16 ani, iar personajele cărții păreau că-și trăiesc viața la maxim. Dar asta e, mai e timp! J)

Lalea – O carte cu cea mai frumoasă declarație de dragoste


Mi-au plăcut toate momentele în care Jay parcă o idolatriza pe Rya și în care ne făcea să ne-o imaginăm pe această ființă plăpândă ca fiind cea mai frumoasă și senzuală femeie.

Deși micuță, corpul îi este perfect conturat, emanând o senzualitate nativă de care sunt sigur că nu este conștientă, iar picioarele lungi și superbe mă fac să mă gândesc cum ar fi să le simt în jurul meu.

Brândușă – O carte care te-a făcut să râzi cu poftă


Cred că mereu o să menționez cartea asta (probabil până o să citesc una cu și mai mult umor). Am fost mereu cu zâmbetul pe buze cât timp am citit-o, pentru că pur și simplu îmi dădea o stare de bine, iar umorul autoarei mă surprinde de fiecare dată. La un moment dat știu că eram cu zâmbetul până la urechi și m-a întrebat mama dacă mi-a dat vreun băiat un mesaj de sunt așa fericită, iar eu eram acolo: Nu, mama, e doar o fază amuzantă în carte! J))

Panseluță – O carte care te-a făcut să te gândești la un subiect important sau intens


Sunt multe cărți care mi-au dat de gândit, însă am ales cartea asta pentru că m-a făcut să realizez cât de norocoasă sunt să trăiesc într-o societate cu un regim politic democratic, să am șansă să-mi exprim opinia, să am parte de o educație potrivită și să am acces la tot ce mă înconjoară. Studenții și, în general, oamenii din Coreea de Nord au avut neșansa de a se naște într-o țară cu regim politic comunist, o țară care, din păcate, cred că va rămâne mult timp așa.

Margaretă – O carte despre o relație strânsă de prietenie dintre două sau mai multe femei


Mi-a plăcut mult trio-ul Madeline-Jane-Celeste, cele trei fiind niște femei care s-au întâlnit în împrejurări diferite, dar care ajung să aibă o strânsă relație de prietenie. Mi-a plăcut să descopăr individualitatea fiecăreia, dar să descopăr și cum se comportă una cu alta în momentul în care sunt toate.



Sper că v-a plăcut și v-a bucurat acest tag! ^.^ Dacă vreți să preluați tag-ul, aș fi mai mult decât bucuroasă să-mi trimiteți un link cu răspunsurile voastre (sau să le lăsați în comentarii). O să nominalizez și eu câteva bloguri dragi, ca să împrăștii în jur frumusețea primăverii: Cărțile Nopții, Simina’s Books, Romance of Pages, Dreams Have Wings, Pierduți în Literatură, The Cemetery of Books și The Fictional Universe.





8 gânduri frumoase:

  1. Cââât de cute este! Am creat și eu un tag „Spring book tag”, doar că nu l-am mai postat. Acesta este foarte cuuute :3

    Mulțumesc că mi-ai dat tag-ul! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mă gândeam să fac un tag, dar să văd când îmi vine inspirația. :)) Dar de ce nu-l mai postezi? :(

      Cu drag, mă bucur că-ți place! >:D<

      Ștergere
  2. mulțumesc super mult pentru tag ^.^ !
    https://dianamirancea.blogspot.ro/2017/04/spring-flowers-book-tag.html

    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare draag! *.* Mă uit imediat și peste răspunsurile tale. :D

      Ștergere
  3. Foarte fain ai ales pozele, iar sugestiile de carti sunt interesante. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihii, și mie îmi plac la nebunie pozele! Îți mulțumeesc! >:D<

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.