Recenzie: „Măști și secrete” - Corina Cîndea

Titlu: Măști și secrete
Autor: Corina Cîndea
Anul publicării (RO): 2016
Categoria: romanță
Număr pagini: 434
Editura: Librex Publishing
Notă Goodreads: 4.79
Deși pare să aibă întreaga lume la picioare și o viață perfectă înainte, Brittany Cavannough descoperă că nimic nu este ceea ce pare. Chiar dacă este conștientă de riscurile la care se expune, este iremediabil atrasă de aura întunecată și plină de mister pe care o emană Maddox Wright. Și, exact ca un fluture atras de flacăra unei lumânări, riscă să se ardă. Trădată de persoanele la care se aștepta mai puțin să o facă, descoperă cu stupoare că toată lumea poartă o mască și ascunde secrete. Că nimeni nu este cine pare. Va ajunge să poarte ea însăși o mască și își va îngropa secretele cât mai adânc în suflet.

Părerea mea:


Năucitoare. Misterioasă. Răvășitoare. Romantică. Pasională. Dacă recenzia mea ar trebui să se limiteze doar la câteva cuvinte, pe acestea le-aș alege...

Îmi e greu să dezvolt fiecare cuvânt în parte și parcă aș lăsa recenzia să fie formată numai din cuvintele astea, dar ele să vibreze în așa mod încât să vă facă să trăiți povestea de dragoste pe care Corina Cîndea a așternut-o pe hârtie.

Și totuși, nu pot să vă las așa, cu ochii-n soare, căci am atâtea de spus!

Personajele sunt cele care mi-au captat atenția cel mai mult în tot acest tablou al iubirii creat cu atâta precizie. Iubesc personajele care nu-mi spun totul de la început, care mă lasă să le descopăr și care totuși îmi dau impresia că încă mai e ceva ce nu mi-au arătat.
Mi-am pus o mască de indiferență pe chip, ascunzând tot ceea ce simt.
Și asta au făcut Maddox și Britt cu mintea mea: s-au jucat, au lăsat loc de întrebări și m-au surprins. Deși de obicei personajele feminine sunt cele care mă impresionează, exprimându-mi senzualitate și puritate, de data aceasta Maddox a fost cel care mi-a atras atenția. Un bărbat misterios, care se ascunde întotdeauna după o mască a indiferenței și despre care nu știm decât că are niște ochi negri cuprinzători. După ce o cunoaște pe Britt, acesta ajunge ușor-ușor să-și deschisă sufletul și să ne lase să-i vedem adevărata față.
– Nu știu nimic despre el, nu îl cunosc, nici măcar nu știu cum arată și probabil nu o să știu niciodată. La naiba, m-am îndrăgostit de o pereche de ochi!
Însă, întotdeauna rămâne un secret nerostit, o mască nescoasă la iveală... Căci, în viață, tindem să ne ascundem după diferite măști care sunt ca un scut în fața adevăratelor noastre sentimente, dar care ne adâncesc și mai mult în suferința noastră. 

Și, atunci când hotărâm că vrem să ne luăm viața în piept, ne dăm seama că trebuie să ne asumăm riscul de a dezvălui și cele mai adânci secrete și astfel, de a-i dezamăgi pe cei din jur.
Realizez că orice secret, oricât de adânc ar fi ascuns, tot iese la lumină în cele din urmă. Că nimic nu poate fi ascuns o veșnicie.
Relația care se țese între cele două personaje este una specială. Unul în brațele celuilalt, parcă se regăsesc, iar scenele în care cei doi sunt prezenți sunt mereu incitante, mereu rebele și fierbinți.

Aceeași voce joasă și sexi care, de fiecare dată, are același efect asupra mea: mă topește și mă înfioară deopotrivă!
Separat, cei doi sunt frumoși și se ies în evidență prin anumite calități: în timp ce ea dă dovadă de bunătate și calmitate în orice situație, el dă arată că e atent la tot ce-l înconjoară, surprinzând și cele mai mici detalii. Însă, împreună, arată ca un întreg și sunt întruchiparea împlinirii și a dragostei.

Deși pe alocuri m-a deranjat prin faptul că anumite lucruri se repetau și unele scene deveneau puțin clișeice, cartea m-a captivat în așa fel încât n-am putut să o las din mâini. Am iubit misterul constant care s-a creat și faptul că secretele ieșeau la iveală și parcă te loveau drept în față.

Cu siguranță e mai mult decât o poveste de dragoste, e o poveste despre încredere, siguranță, familie și decizii. O carte misterioasă, care m-a captivat, mi-a răvășit sufletul și mi-a pus zeci de întrebări... O recomand în special romanticilor din voi!

Viața este un bal mascat și numai de tine depinde cum alegi să o trăiești: privind de pe margine, pierdut în anonimat și lăsând totul să treacă pe lângă tine, sau savurând fiecare moment al ei în așa fel încât, atunci când vine momentul demascării, să ai curajul să o faci.

Dacă vă hotărâți să citiți cartea, vă urez lectură plăcută!

Citate:


„Mă privește intens, așa cum o face de fiecare dată, de parcă ar vrea să îmi citească până în adâncul sufletului și de parcă doar eu exist.

Îi simt buzele mângâindu-mi obrazul, iar mâna lui țese magie pe pielea mea.

„Niciodată nu m-am simțit mai atrasă de cineva așa cum m-a atras Maddox din prima secundă și, orice secrete ar ascunde, oricât de întunecate ar fi, nicicând nu m-am simțit mai în siguranță ca acum, când sunt în brațele lui. Și ador modul în care întotdeauna mă strânge lângă el de parcă niciodată nu i-aș fi suficient de aproape. De parcă nu ar dori să îmi mai dea drumul vreodată!”

Ochii mei se fixează avizi pe femeia minunată din fața mea și zâmbesc mândru. Deși este desculță, îmbrăcată doar cu o cămașă care atârnă pe ea de la cât îi este de mare și are părul ciufulit de la desele mele treceri de mâini prin el, este... uluitoare! Nici dacă ar fi îmbrăcată în cel mai elefant taior nu ar putea fi mai impunătoare de atât!


„Superbii ei ochi, verzi ca niște smaralde și atât de adânci încât te poți pierde în ei, strălucesc și mai tare decât de obicei din cauza lacrimilor. Dar sunt extremi de clari atunci când îi întâlnesc privirea și sunt năucit de ceea ce citesc în ei. Încredere deplină. Și dragoste.”


Îi mulțumesc din suflet autoarei pentru că mi-a trimis această carte minunată și pentru că mi-a dat ocazia să fac cunoștință cu niște personaje excepționale, de a căror poveste voi rămâne mult timp agățată!



Mulțumesc și Editurii Librex Publishing, fără de care n-aș fi putut să iau contact cu această poveste!



Rating: 5/5

5 gânduri frumoase:

  1. Mi-a plăcut foarte mult aceasta carte încă de când am citit-o pe watt. Mă bucur ca a fost publicată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea sunt fană Wattpad; mi se pare super ideea, însă, atunci când l-am descoperit eu, știu că găseam numai povești scrise de fane ale nu știu cărui cântăreț din nu știu care trupă și am zis să mă lipsesc de așa ceva. :)) Mă bucur totuși și eu că a fost publicată, pentru că astfel am reușit și eu s-o descopăr! <3

      Ștergere
  2. Din pacate nu am reusit sa imi iau si cartea aceasta. Sper sa reusesc. Imi place cum scrie Corina Cindea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă îți place cum scrie, sunt sigură că te va captiva cartea asta. E pe atât de misterioasă, pe cât de romantică. :D

      Sper să ai ocazia să o citești!

      Ștergere
  3. Ce cod html folosesti pentru citatele alea mov? (fundalul din spate) ;D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.