Natașa Alina Culea & Editura Librex Publishing + Veste super

Heyaa, omuleți! Dacă îmi urmăriți blogul, știți cât îmi plac mie cărțile autoarei Natașa Alina Culea. I-am devorat toate trei cărțile, i-am adorat frazele și i-am purtat în suflet personajele.

Înainte, cărțile ei erau publicate la Editura ePublishers, dar acum a luat hotărârea de a-și publica minunățiile la Editura Librex Publishing. Așa că, dacă tot a făcut schimbarea aceasta, s-a gândit să vină și cu noi coperți, pe care eu pur și simplu le ador!

*Dă click pe poză pentru a vedea recenzia*



Mie una îmi exprimă multă eleganță, pasiune și stil!

Eh, dar încă nu v-am spus vestea super, de care sunt atât de entuziasmatăăă! Eu i-am iubit, și încă pot să spun că-l iubesc, romanul Marat și, ce-i drept, i-am făcut o recenzie din suflet.

Așaa căăă... autoarea a pus pe coperta din spate o mică frază din recomandarea mea, alături de alte câteva ce aparțin unor minunate bloggerițe (vezi aici). 

Superb, superb, superb! Un roman pentru care nu cred că am suficiente cuvinte de laudă. Nu poți lăsa cartea din mâini până când nu afli care e destinul Alinei.

Deși am deja cartea ei, în varianta veche, evident că o să mi-o iau și pe aceasta, pentru că acest lucru este extrem de semnificativ pentru mine, poate o dovadă că vocea mea se poate face auzită și că am o oarecare putere de a încuraja oamenii să pășească pe drumul lecturii și al frumosului.

Puteți comanda romanul Lupii trecutului. Sofia” de aici, iar pe celelalte două le puteți precomanda tot de pe site-ul celor de la Librex.


Mulțumesc mult, Natașa, pentru această surpriză minunată! >:D<


14 gânduri frumoase:

  1. waaaaaaaaaa, ce superrrrr! Felicitari!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Omg, Roxi, ce frumos! Felicităăări! ^.^

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG Roxi, cat de fain😍 felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Suuuuuuuuuuuuper megaaaaaaa ultraaaaaaaaa fain, AWESOME ♥♥♥
    Felicitări, Roxi ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, wow! Multe felicitări, Roxi, pentru apariția pe copertă, la fel și autoarei pentru schimbare. Mi se pare o alegere foarte bună. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! ^.^ Da, și mie mi se pare o alegere foarte bună. :D

      Ștergere
  6. Frumoase, frumoase, frumoase și, Doamneeee, felicitări! (hug)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.