Cărți noi în bibliotecă - Librex

Heii, lume! :D Am primit recent un colet de la site-ul online Librex.ro, așa că vreau să vă arăt și vouă cu ce mi-am înnoit biblioteca.

Am câștigat cărticelele în urma unui concurs organizat de Literatura pe tocuri. Premiul a fost un voucher de 150 de lei, așa că m-am răsfățat și mi-am luat cărțile pe care voiam să le citesc de mai mult timp sau care mi-au făcut cu ochiul.

Astfel, s-au strâns 5 cărți, însă eu o să vă prezit numai 4, pentru că Ghici cine moare primul” n-a reușit să ajungă încă.




E cartea de care m-am apucat când am primit coletul, deoarece le-am răsfoit pe toate și mi-a atras atenția aceasta, fiind cu tot felul de imagini prin ea. Nu pot să vă zic nimic despre ea, pentru că încă nu mi-am format o părere. Nu înțeleg nici măcar exact despre ce e vorba, deși sunt la jumătatea cărții, dar sper să înțeleg pe parcurs.



De la această autoare am mai citit Mănâncă, roagă-te, iubește” (vezi aici recenzia), care este momentan cartea mea preferată. Nu o citisem înainte să solicit Lecții de magie, însă acum că am descoperit stilul autoarei, clar nu regret. Mi-a plăcut mult coperta și faptul că se regăsesc în ea sfaturi despre cultivarea creativității.



Vreau de atâta timp să citesc cartea asta, încât am zis că acum e momentul potrivit să o iau. Îmi place mult povestea cărții și abia aștept să o citesc. :D



Ok, poate că am fost puțin obsedată să am cartea asta în bibliotecă. :)) Dacă îmi iau și „Fangirl” mă declar mulțumită! Pur și simplu am vrut eu să am cărțile astea, mi se par tare simpatice și abia aștept să văd cum mi se pare cea pe care o am. Vă rog, nu râdeți de poză, știu că-i oribilă. Credeam că o să arate mai bine, dar da, era 3 dimineața și n-am chef să fac alta. :))


Cam astea au fost cărticelele pe care le-am primit și de care sunt tare încântată. Le mulțumesc enorm celor de la Librex, chiar fac o treabă minunată și sunt foarte generoși. Voi ce mai aveți nou prin bibliotecă, ce mai citiți? 


8 gânduri frumoase:

  1. Waaa, ce de noutăți drăguțe!! <3 Să te bucuri de ele! :D Sper să îți placă Fata din tren. Mie mi s-a părut interesantă, și m-a ținut în suspans. Sunt tare curioasă cum este Lecții de magie. Este pe lista mea de lectură. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Simona! :D Doamne, abia aștept să citesc "Fata din tren", chiar țineam neapărat să o citesc. O să te anunț legat de "Lecții de magie" imediat după ce o citesc, sper să rămân la fel de surprinsă de stilul autoarei.
      Lecturi plăcute! >:D<

      Ștergere
  2. Câte cărți frumoase! Ia uite că avem gusturi comune. :D Şi eu îmi doresc de mult timp să citesc "Fata din tren" , "Lecții de magie". Cât despre celelalte două, am auzit de ele şi hmm, poate mă mai gândesc la "Girl Online" .
    Acum citesc "Domnul Tic" de Laura Baban. E atât de dulce şi simpatică! Îi voi face şi recenzie. :)
    Mult spor la citit şi abia aşteptăm să ne bucuri cu gândurile tale despre cărți! Pupicei! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uu, ce mă bucur că avem gusturi comune. O să te anunț imediat ce le citesc cum mi s-au părut, par toate așa awesome.
      Omg, ce super, am tot văzut pe alte bloguri cartea asta și pare tare simpatică. Abia aștept să văd cum ți s-a părut ție.
      Lecturi minunate, Dariaa, te pup și te îmbrățișez! >:D<

      Ștergere
  3. Cărți minunate pentru un om minunat. Altfel, nu se putea! :P Să le citești cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Să ne spui și nouă cum este Lecții de magie :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.