5 pași pe care să-i urmezi pentru a deveni pozitiv

De-a lungul timpului, mi-am dat seama că ține de noi înșine dacă suntem sau nu fericiți. În ciuda faptului că în viață apar anumite evenimente care ne încarcă negativ, trebuie să învățăm să le confruntăm, să acceptăm realitatea și să trecem peste orice obstacol cu zâmbetul pe buze.

Așadar, am pregătit o listă cu 5 pași pe care să-i urmăm pentru a deveni pozitivi:


1. Gândește-te că tot ce ți se întâmplă are ca scop maturizarea și dezvoltarea ta personală!

Se întâmplă să apară în viața noastră persoane care ne critică, care arată lumii o imagine falsă a noastră. Însă oare ce este de făcut? Să ne plângem de milă sau să îi înfruntăm, să le arătăm că suntem puternici și încrezători în propriile forțe? Cred că răspunsul vine de la sine…

2. Nu te mai enerva din lucruri banale!

Ne încărcăm negativ până și de la cele mai nesimnificative lucruri: am luat o notă mică, nu găsim bluza pe care voiam să o purtăm în acea zi, nu mai e lapte etc. Dacă am sta să reflectăm un pic asupra acestor fapte, ne-am da seama că sunt atât de neimportante încât n-ar trebui să ne consumăm pentru ele.

3. Găsește-ți un mod de a te calma!

Ei bine, aici depinde de fiecare, pentru că toți oamenii au un loc, un lucru, orice care să-i liniștească, care să-i îndepărteze pentru câteva momente de realitate. Spre exemplu, acum câțiva ani, am primit de la fratele meu un breloc nesimnificativ la prima vedere: un buton de la o tastatură, și anume backspace. Mi-a spus în felul următor: De fiecare dată când pătrund în mintea ta gânduri negative, apasă pe buton și șterge-le” La început părea ciudat să fac asta, însă cu timpul am devenit mai calmă și am ajuns să iau peste tot cu mine acel breloc. Așadar, gândiți-vă și voi la ceva care să vă determine să înfruntați gândurile negative.

4. Nu mai fi supărăcios!

Aș zice că supărăcioșii sunt cei care atrag cel mai mult forțele negative asupra lor. De ce? Simplu. Se consumă din absolut orice și devin niște persoane închise. Zic asta din propria experiență. Mi-am dat seama că nu îmi plac oamenii supărăcioși, însă fix eu eram acel tip de om, drept pentru care mi-am zis: “Trebuie să îmi schimb atitudinea!

Mi-am dorit. Am făcut. Mi-am atins scopul.

5. Nu mai amâna!

Deși poate chiar acum vă spuneți „Da, am nevoie de o schimbare”, nu este suficient. Trebuie să treceți la fapte imediat. Amânarea nu face decât să vă îndepărteze de scopul pe care îl aveți și în cele din urmă să-l dați uitării. Așadar, dacă simțiți că nu sunteți îndeajuns de pozitivi încât oamenii să vă vadă mereu cu zâmbetul pe buze, încât să nu vă mai lăsați afectați de răutatea și ipocrizia din lume, știți ce aveți de făcut chiar în acest moment!

2 gânduri frumoase:

Un produs Blogger.